Just do it with love, love, love

(Hilary Duff- With love; http://www.youtube.com/watch?v=skkzFrwMKB0 )


Godmorgon. Och förlåt mina få läsare för att jag varit dålig på att blogga igen. Har haft grejer att skriva om, men ingen lust bara.

Sitter för tillfället och kollar på Gilmore Girls. Vaknade tidigt imorse (efter att ha somnat tidigt) efter att ha drömt om converse och kajal och H&M. Som jag sa till Sanna igår, mina drömmar har en tendens att vara rätt konstiga. Och den här var också konstig, även om den låter rätt normal.

Sen senast har jag färgat håret svart och skaffat en tatuering, bara så ni som inte känner mig vet.

Den här helgen har det varit full rulle, det var därför jag somnade som en stock igår kväll. Först i fredags var jag ute med kusinen, vilket var trevligt. Förutom två killar som bad mig om och om igen om att få mitt nr, till slut gav jag det för att slippa dem. De var trevliga, men inte min typ. Haha.

Sen i lördags var det Bohemian Lifestyle på Sthlm Rock Out, träffade Linnie där en sekund också. Bra gig och goa grabbar. Kom därifrån med deras ep också. Som Pontus sa "nu kan du lyssna på den i datorn också ;)" (nämnde att jag haft Silicone Beauties på hjärnan lite då och då, haha, han blev glad ;D).

Efter det drog jag hem till Sanna, Sofie och Jimmy i Farsta. Senare blev det fest, för Sofie har fyllt år, 23, gamlingen ;). Trevligt folk och mycket dricka. Blev förvånad att jag inte blev fullare, haha. Det enda var sen när jag skulle sova att sängen var typ helt obäddad (jag hade inte planerat sleepover så ingen skuld på någon!) och full av katthår så jag flyttade mig till soffan. Där somnade jag belåtet betydligt snabbare än i katthårssängen.

Och igår städade vi, yey. Sen när vi åkte hem så åkte vi förbi en äng. Anna och Sanna i ett nötskal:

Sanna: Vad är det där svartvita? Hästar?
Anna: Vet inte, det kanske är kossor?
Sanna: Jaha, två tjejer, klädda i svart och vitt.

XD

 
Bohemian Lifestyle, Sanna och jag <3.

/Anna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback