What is love, where is happiness, what is life


(Jeff Buckley- Eternal life;
http://www.youtube.com/watch?v=mM_jBD716Vo ).


Hellu.

Sitter just nu här och lyssnar på Paolo Nutini's Candy. Har ni läst min blogg förut så kanske ni fattat att jag älskar honom.

Imorse vaknade jag av bankande och borrande. Inte precis det uppvaknandet jag uppskattar mest kanske. Haha. Fattar varför de väljer den här tiden att göra det då de flesta jobbar. Men ändå.

Jahaja. Förra veckan, som jag förklarat, har varit galen. Två konserter, 30 Seconds To Mars och Girls, en spelning med Bohemian Lifestyle. Massa utgång (mer än vad jag hade tänkt, haha). Massa besök hos Arbetsförmedlingen. Och typ massa smågrejer här och där. Kan ju säga så här, i lördags låg jag och sov typ halva dagen. Är inte van att ha så mycket att göra.

Igår var det i alla fall bandtävling på Harry B James. De tävlar om en plats på en typ festival där bl.a Hardcore Superstar ska spela. Jag, Sanna och Susanna drog dit. Jag för att hålla tummarna för Bohemian Lifestyle (de gick vidare!! WOHO!!). Det första bandet var så jävla dåligt att jag hade väldigt svårt att hålla mig för skratt. Som Sanna sa: "kunde de inte hittat något bättre?!?". Undrar detsamma. Känner flera.

På tal om så var Stefan och Zachary från Hollywood Make Believe där. Har inte träffat Stefan sen december så kul att se honom. Zachary träffade jag förra veckan men alltid kul att träffa dem. De verkade inte alltför ledsna över att se mig heller. Haha. Hälsade snabbt på Daniel, Richard och Pontus från Bohemian Lifestyle också.

Den här veckan händer.. ingenting? Vad jag vet. Sanna åker till Cypern i sju månader på onsdag. Blä på det. Kul för henne dock, men inte så kul för mig.

Ska dra. Lyssnar på Jeff Buckley at the moment. GRYM musiker.

/Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback