No I'm not saying, I'm sorry

(30 Seconds To Mars- Closer to the edge; http://www.youtube.com/watch?v=kuPq2BDhUBA ).


Igår var dagen här som jag och Carro väntat på i typ tre månader. 30 Seconds To Mars spelade på Fryshuset :).

Först var jag hos arbetsförmedlingen och det var drygt. Hade också varit ute en sväng med Sanna och Susanna kvällen innan så jag var rätt trött.

Kom hem. Duschade, ringde Carro och sen somnade jag. Väl vaken igen försökte jag få tag i Carro igen men då var det något fel med hennes telefon, as usual. Min brukar i för sig också vara skum emellanåt. Efter många om och men fick vi tag i varandra för att bestämma mötesplats. Jag fixade mig och sen drog jag till Globen och Donken. Var i behov av en cheeseburgare och vatten så det blev det.

Väntade på Carro i kanske 20 minuter, vilket var lugnt. Hann ändå lugna ner mig och piggna till. Sen drog vi till Fryshuset och kom in.. rätt fort. Efter det var det jackkö och sedan kö för att handla öl. Kollade tröjor och en snubbe som sålde började typ flirta med Carro. Hahaha. Ewww. En annan säljare började typ retas med mig också.

Så började det äntligen. Fyfan vad varmt det var (Jared-citat: "For a cold city, it's fuckin' warm in here!" kunde inte instämma mer) men GALETGALETGALET bra!! Fick alla mina favoriter såsom; Closer to the edge, A beautiful lie, A modern myth, The Kill, From Yesterday, Kings and queens. Alla låtar var bra dock. Och Jared borde seriöst satsa på att göra stand up. Dog av garv. "For us Sweden is something exotic, like Hawaii is for you". Och typ, "You have no palmtrees, you have pinetrees instead". Typ. Och när vi bad honom spela A modern myth sa han "I would rather play Revenge.. but.. well" och så började han på Revenge i alla fall innan han började med A modern myth.

Finns helt enkelt så jävla mycket bra att säga om den här spelningen, om 30 Seconds To Mars och om Jared. Tog några klipp när han hoppade upp på trumsetet men då ljudet påminner om en strypt katt hade jag tänkt försöka ta bort det och lägga på någon 30STM-låt istället, men jag och teknik går inte jättebra ihop ibland.

Har en fin 30STM-affisch uppsatt på dörren till min klädkammare nu, ironiskt nog står det "not for girls" på den, hahaha. Men förstår mer om man ser den.

Ikväll ska jag se Girls på Debaser med pappa. Konserter hela veckan alltså. Vilket jag älskar!!


Jared, Jared, Jared. MUMS! Bilderna är mina.

/Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback