It's hard to live in the city


(Albert Hammond Jr- It's hard to live;
http://www.youtube.com/watch?v=aKHYfrTM_yY ).

Halloj.

Fyfan vilket väder det är ute, men ska snart pallra mig in och träffa mamma. Gratis lunch, lite shopping och skjuts till dansträningen, inte precis något man tackar nej till.

Denna helg har varit bra. Fredagen var mycket bra.

Fick inte tag i min kära vän Carro men inte så mycket att göra åt saken. Sminkade mig och fixade klädseln. Sen drog jag och tog bussen mot Universitetet. Fick sightseeing genom mitt gamla liv påväg dit, haha. Åkte bland annat förbi min gamla högstadieskola. Kom fram, gick lite fel (vet inte hur jag lyckas för vägbeskrivningen var inte komplicerad, men typiskt mig att hitta genvägar) men kom in på Allhuset i alla fall. Träffar på Nathalie direkt. Vi sätter oss och tar en öl medans vi väntar. Efter ett tag lirade Hollywood Make Believe och efter det blev det party. Hoppas jag inte babblade alltför mycket skit för jag ska träffa/se dem imorgon, hahaha. Daniel från Bohemian Lifestyle var där också, också mycket bra band, by the way. En skum grej som hände var när jag var på toaletten och skulle ut, en tjej ropar: "Sjöblom va?!?" jag typ: "Ja, hurså?" hon: "Känner din brorsa, och vi gick i samma skola, plus var hemma hos er flera gånger på fest", jag typ: "Okej..". Har typ inget minne av människan. Plus fattar inte hur hon kände igen mig, har förändrats sen typ 2005 om man säger så. Plus det var inte precis så att jag var närvarande på min brorsas hemmafester, om jag inte råkade komma hem under en och blev tjatad på att sätta mig och snacka en stund. Jaja. Trevlig kväll var det i alla fall, och trevliga människor. Fick även en The Strokes-låt i början av kvällen ;P.

Igår träffade jag Jenny, Linda och Elias en sväng. Vi typ drog hem till Elias och drack lite vin. Blandat med sprite (vitt vin alltså!) blev det i alla fall drickbart.

Nej, vi hörs, snart. Tror jag.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback