Champagne for my real friends

(Fall Out Boy- Champagne for my real friends..; http://www.youtube.com/watch?v=E7q9i6KYmzQ )

Den har en väldigt lång titel och pallar inte riktigt skriva hela, haha.


Ny layout, alla bilder från i år, där jag är 20 och med min nya hårfärg.

Idag vaknade jag trött som fan. Men pallrade mig upp för jobbgrupp på arbetsförmedlingen. På vägen kom Paolo Nutini's New shoes på Ipoden och jag kände att "woke up cold one tuesday, looking tired and feeling quite sick" stämde rätt bra in. Det är bara halsen som krånglar lite som vanligt, morgonhalsont typ. Väl där fick man lite info och that was that.

Drog in till stan och Cubus där jag köpte mig två par nya mjukisbyxor, ett par gråa och ett par svarta. Tänkte dansa i ena paret och sova i det andra. Efter det drog jag till ICA och köpte en färdigmat (Findus bacon och broccoli-paj) och toalettpapper. Väldigt intressant att veta, men ja. Haha.

Kom hem och la mig och glodde på One Tree Hill. Får sms från Carro, svarar och så ringde hon. Drog in till stan, igen. Påvägen ringde förstås mamma vilket försenade mig en aning. Men Carro blev inte sur som tur är. Hade med mig hennes skor som legat hemma hos mig i tre månader (vi har setts massor men det har aldrig varit läge att dra med dem). Vi gick runt på stan ett tag. Två typ 10åringar (en av dem sa att han var femton, bullshit!! MAX 12) ville ha cigg av Carro. Hahaha. Vi snackade om allt mellan himmel och jord as usual. Sen drog vi till Espresso House och snackade lite till.

Så dagen började lite segt men over all så har det varit en väldigt bra dag.

Hörs.. snart?

/Kram, Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback