My head speaks a language, I don't understand

(Robbie Williams- Feel;  http://www.youtube.com/watch?v=Vml2xJi5BWE )

Tjao.

Så var jag tillbaka, typ fyra månader senare eller nått. Haha. Men det känns inte som jag haft något att skriva om.

Det bästa som hänt under bloggtorkan:

-Sanna kom hem tidigare än väntat, underbart!!!!
-
Jag har äntligen fått jobb!!

Började förra veckan. Denna har jag dock fått ta ledigt (vilken bra början..). Men har man urinvägsinfektion, ont i huvudet, ont i halsen, ont i magen och feber så är det inte så jävla lätt att jobba i ett varmt kök. Nu knaprar jag pencilinpiller och blir bättre och bättre, skönt. Min dvd har dock gått sönder så får kolla på mina vhs:er. Men det kan vara rätt kul att kolla på gamla favoriterna Crossroads och Josie and the Pussycats ("Dujour means seatbelts!!") också, hahaha.

I helgen ska jag nog inte göra så mycket. Bohemian Lifestyle har en spelning¨på lördag, så blir väl att gå på den. Hoppas bara jag kan få med mig någon.

Jag hoppas jag återkommer imorgon eller åtminstone senare i helgen, och inte om ytterligare fyra månader.


Britney Spears, Taryn Manning, Zoe Saldana, Rosario Dawson, Rachael Leigh Cook och Tara Reid.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback