Maybe loneliness will teach you respect

(Sing Me Insomnia- Tip you with a kiss; http://www.youtube.com/watch?v=h7MVZg3gBOE ).

Visste inte riktigt vilken låt jag skulle ta, men tog en med ett band som jag (as usual) har (typ ibland) kontakt med på Myspace. Och som vanligt var det de som hittade mig, haha.

Igår var en lite småläskig dag. Vaknade upp och kunde knappt komma ihåg någonting! Visste mitt namn och sånt som tur är, men vissa grejer var bara borta. Som att jag inte visste om jag skulle vara ledig idag. Hade skrivit på min Facebook att jag var ledig två dagar nu men så stod det på mitt schema att jag skulle jobba.

Drog dit imorse bara för att.. och ja jag var ju ledig. Så bara att dra hem igen. Mummel. Känns lite skumt att gå från en sex dagars arbetsvecka till att jobba tre. Men men. Man tar vad man får ;).

Så senare ska jag dra och äta middag i Hornstull med mamma och brorsan. På lördag spelar mina vänner i Bohemian Lifestyle i Bagarmossen. Har inte kunnat gå på deras senaste spelningar så får se om jag går. Senast jag träffade någon av dem också var i maj..

Vi hörs!

/Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback