All alone again, searching for something

(The Pretty Reckless- Superhero; http://www.youtube.com/watch?v=4FKywLNfGGU ).

Tjoho.

Bestämde mig för att skriva lite. Har precis tagit penicilinpiller och kämpar lite för att inte somna. Skulle verkligen inte vara bra om det hände. Är trött också eftersom jag var på jobbet igen idag.

Det gick väl bra. Är fortfarande inte säker på allt, en av anledningarna är ju för att jag var borta förra veckan. Men har man urinvägsinfektion så har man. Men denna veckan ska jag jobba sex dagar (!) så förhoppningsvis är allt klart nästa vecka. På torsdag ska jag för första gången fixa kvällsmaten själv. Hjälp. Men jag hoppas jag fixar det.. Ska ju inte tvinga Kenneth jobba längre för att jag saknar självförtroende ;P.

I lördags hade jag tänkt dra och se Bohemian Lifestyle. Var ett tag sen jag såg och träffade dem nu. Men kusinen ville att jag skulle dra ut till henne så gjorde det. Drack dock bara cola. Två killar snackade med oss som fan. De var trevliga.. men ja.. ibland kändes en av dem lite ivägen när jag bara ville prata med henne. På tunnelbanan hem var det en snubbe som ville ha mitt nr också. Han såg väldigt ledsen ut när jag inte ville ge honom det. Men varför ska jag ge någon jag träffat två minuter mitt nummer?!?

Nej nu ska jag se om det går någon rolig serie på dumburken. Blivit en del Two and a half men samt How I met your mother förra veckan.

/Kram, Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback