Just give me some candy before I go

(Paolo Nutini- Candy; http://www.youtube.com/watch?v=R82mCrcPWqg ).

Tjoho.

Helgen har varit.. lugn. Förutom i fredags då jag, Sanna, Carro och Petter satt på HBJ och hinkade öl och hade det najst.

Har egentligen inte så jävla mycket att berätta förutom att jag latat mig hela dagen (min förskylning är tillbaka, fan vad jag längtar efter att börja träna ordentligt igen så mitt imunförsvar förbättras!) med film. Sisterhood of the travelling pants för att vara exakt. Ska se tvåan om ett tag och sen en massa andra filmer. Haha.

Alexis Bledel is one lucky girl som fått hångla med Michael Rady säger jag bara, haha. Och med Milo Ventimiglia och Jared Padalecki, för den delen.

Jag har för övrigt hittat en ny söt pojk att dregla över. Aaron Johnson, han har huvudrollen som John Lennon i Nowhere Boy. När alla dreglar över överbetalda fotbollsspelare i kalsongreklam så föredrar jag Aarons magrutor! Plus Aaron är 90a precis som jag ;P. Känns rätt bra att det finns någon skådespelare i ens egen ålder som man dreglar över. Haha.

Skulle gärna pressa in en bild på söta Paolo Nutini också men för många bilder gör att det ser konstigt ut. Finns ändå en del bilder på honom i tidigare inlägg tror jag, haha.



Aaron Johnson, Milo Ventimiglia, Johnny Depp, Michael Rady och Robert Pattinson. ÖGONGODIS!!

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback