Just a teenage dirtbag baby



(Wheatus- Teenage dirtbag;
http://www.youtube.com/watch?v=8jJWQkVgDs4 ).


Eller inte längre.. Hej! Jag är så sämst på att blogga. Men har ju typ en läsare ändå, haha.


Just för tillfället laddar jag ner musik. Som den nörd jag är.


I lördags fyllde jag i alla fall 20 år. Hade inga förväntningar och det var kanske därför hela helgen blev så bra?

Var hos pappa på fredagen och fick rostbiff med klyftpotatis, vitlökssmör och grillad zucchini (yum!). Kom även därifrån med pengar, en Supremes-skiva och lite böcker.

I lördags kom Wille, Jonatan, Karin, mamma, Janne, morfar, mormor, Anna, Peter, Liam och Vera hit för att fira mig, helt otroligt att det fick plats. Men det var mycket trevligt. Förutom att Peter tyckte jag skulle öppna mina presenter precis på stört. Måste man ha så bråttom? Men jag fick en extra hårddisk, massa pengar, presentkort, Det stora blå (film), champagne, duschgrejer.. och så en teckning från lilla Vera. Haha. Så söt. Men man vet aldrig riktigt vad man ska säga när man får sånnt ;P.

Efter det chillade jag en stund och sen drog jag till centralen. Mötte upp Carro och Ken och drog till Harry B James. Där var också Sanna, Kate och Dennis. Danne och Petter + vän kom även senare. Blev mycket dricka för min del och en jävligt trevlig kväll.

Under dagen fick jag också en hel del grattis via Myspace, Facebook och mobilen. Alltid uppskattat :).

I söndags var jag bakis och hade mensvärk men det var bara att pallra sig upp till dansträningen. Fan vad jag diggar läraren, haha.

Nu ska jag återgå till min nedladdning. Men vi hörs! Någon gång..


Så jävla trevlig kväll med underbara människor <3333.

/Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback