Can't unforget you, if I tried

(Friday Night Boys- Unforget you; http://www.youtube.com/watch?v=dfR-lzgBu5w ).

Tänkte göra en lista som jag snodde från Annika och hennes blogg, http://movingon.bloggspace.se 

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Japp, låter bra

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Haha yes

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Hoho, okej! Men då kör vi bara, hoho.

4 Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Haha okej. Jag vet inte heller. Föra innan?

5 Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Vilken tid i kväll gumman?

6 Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Bytt nr till 070-******

7 Vad vill du höra mest av allt?
Bitte :)

8 Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Okej, men fixar det nästa gång jag åker dit :).

9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Ja visst. När jag åker dit. Vet inte exakt när. Kram.


Kan ju bli som det blir. Återkommer strax i nytt inlägg med en annan lista.

/Anna.

Kommentarer
Postat av: sanna

Hahahah.. alla sms e ju typ från mej, och dom passar ju in som fan hahaha <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback