Kick on the starter, give it all you got

(Rolling Stones- Start me up; http://www.youtube.com/watch?v=fE6bxk6xd84 )


Är uttråkad. Så tänkte, ego som jag är, svara på lite frågor om mig själv.

Namn?
Anna Maria Helena Sjöblom

Kallas?
Anna Montana, Ana Banana, Ananas, Pyttianna...

Längd?
1.67

Syskon?
Peter (33), Alex (29), Jonatan (25), William (23) och Gustave (10).

Favoritband?
Rolling Stones, Arctic Monkeys, The Strokes. Samt Hollywood Make Believe och Bohemian Lifestyle ;).

Sångare?
Robbie Williams, John Mayer, Jeff Buckley, David Bowie, Gavin Degraw.

Sångerska?
Ashlee Simpson, Christina Aguilera, Hilary Duff, Demi Lovato, Taylor Swift.

Favoritfilm?
Sin City, Fear and Loathing in Las Vegas, Girl Interrupted.

Tvprogram?
Friends, Charmed, Buffy the Vampire Slayer, The O.C, One Tree Hill, Heroes, Gilmore Girls, Desperate Housewives, Vampire Diaries, That '70s Show, Gossip Girl, CSI Las Vegas, Grey's Anatomy, Ugly Betty, Sex And The City (nu låter jag som jag lever framför tvn men många har slutat ;)).

Senast köpta skiva?
Eh.. Vampire Weekend- Contra.. tror jag ;P

Senast lästa bok?
Bit of a Blur - Alex James. Håller på med flera just nu. T.ex Idioten.

Intressen?
Mina vänner, musik, film, dans, böcker..

Första konsert?
Spice Girls.

Piercings?
Nej

Tatueringar?
Nej. Men vill ha konturerna av en stjärna på handleden.

Värsta känslan?
Att vara ensam när jag inte vill det.

Har du någon fobi?
Trånga utrymmen är den enda stora fobin.

Vad ville du bli när du var liten?
Pop/rockstjärna, hahahaha. En del av mig vill det fortfarande ;D.

Är du pinsam på fyllan?
När jag druckit vodka och annan sprit samtidigt, ja. Annars, nej.

Är du blyg?
Ibland.

Vad tycker du om sex före äktenskapet?
Jag vill inte gifta mig (har haft en återkommande mardröm då jag springer genom skogen i en trasig brudklänning samt har blod överallt), så jag säger hell yes, hahahaha ;).


Och en till grej, bara för att:

1. Skriv först siffrorna 1 till 11 under varandra, börja med 1.
2. Bredvid siffrorna 1 och 2, skriv ned vilka två tal du vill.
3. Bredvid siffrorna 3 och 7 skriver du namnet på två personer av det
motsatta könet.
Titta inte i förväg, för då blir resultatet fel!
4. Skriv ned namnet på vem som helst vänner, familj etc) bredvid 4:an,
5:an och 6:an.
Fuska inte för du kommer att ångra det!
5. Skriv titlarna på fyra melodier/låtar bredvid 8, 9, 10 och 11.
6. Slutligen, önska dig något


1. 4
2. 7
3. Peter
4. Sanna
5. Emily
6. Kate
7. Daniel
8. "Angels" /Robbie Williams
9. "Start me up" /Rolling Stones
10. "Little miss obsessive" /Ashlee Simpson
11. "Razor blade" /The Strokes


1. Du måste berätta om detta för "antalet du skrev invid 2:an" stycken
personer.
2. Personen vid siffran 3 är den du älskar.
3. Personen vid siffran 7 är någon du tycker om men inte kan komma underfund
med.
4. Den du bryr dig mest om finns vid siffran 4.
5. Personen vid 5:an känner dig väldigt bra.
6. Personen vid 6:an bringar dig lycka.
7. Melodin på 8:an hör ihop med personen vid 3:an.
8. Vid 9:an finns melodin för personen vid 7:an.
9. Melodin vid 10:an säger mest om ditt sinne, och dina tankar.
10. 11:an är melodin som berättar om din inställning till kärlek

Långt inlägg. Men så kan det bli..

/Anna.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hellu ! Tyckte detdär testet verka stämma rätt bra, visst :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback