Here's my hollywood ending calling, every day fades to black

(Hey Monday- Wish you were here; http://www.youtube.com/watch?v=IF866BO9iA8 ).

Tjuhu.

Skriver mest eftersom jag inte har något bättre för mig. Ledig fram tills torsdag och allt. Naturligtvis är det tråkväder bara därför. Men men.

Igår åkte jag ut till mamma och vi gick ut och käkade. Då var det faktiskt väldigt skönt väder. Nackdelen
är alla getingar. Men, man får ta och fokusera på det bra ;). 

Mina vänner i Hollywood Make Believe släppte ny ep igår också på sin Myspace. Hurra för lite nya låtar! http://www.myspace.com/hollywoodmakeb . Hoppas på att kunna ladda ner dem snart. Vill ju ha i Ipoden! Kul att de ändrat soundet lite (ja, jag gillar förändringar, tycker det blir tråkigt om soundet låter likadant låt efter låt, skiva efter skiva) också. Samt att Jonathan (trummisen) sjunger lite. Har hört honom sjunga på en av spelningarna så hörde direkt att det var han ;P.

Idag ska jag till mamma igen. För att sedan åka ut till min äldsta bror, Peter. Och så ska jag kanske träffa Jonna. Vet inte när eller nånting men hon skulle höra av sig sen så vi får se helt enkelt.

/Kram, Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback