Faded smiles and fake personalities, now is there any sincerity left today?

(Bohemian Lifestyle- Sillicone beauties)

För en gångs skull kan jag inte posta en Youtube-länk då de inte lagt upp den där. Men sök på Myspace eller Spotify. Ni kommer inte bli besvikna. BHL är grymma ;).

Den här veckan har varit lite konstig. Dels har jag hittills bara jobbat en dag (sen jobbar jag lördag och söndag också) så mitt sovschema är lite off. Inte bra alls egentligen. Men det blir så ibland..

Idag har jag tagit en promenad och sen köpte jag en tidning och gjorde ett roligt test (bästa när man är uttråkad, hahaha). Blev egentligen inte speciellt förvånad över resultatet. Känner samma sak med det jag postade här i bloggen senast (och ja Sanna, testet stämmer bra ;)).

Sen har jag typ gjort.. ingenting? Jo kollat på Top Model 4. Dock visste jag redan resultatet. Men jag älskar Miss Jay, Mr Jay och Nigel :D. Typ 60% av anledningen att jag överhuvudtaget kollar är på grund av dem.

Äh. Hej!

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback