The truth is blurry but the lies are getting clearer

Selena Gomez- Falling down; http://www.youtube.com/watch?v=ugbfg_mge3w&feature=channel_page .

Tjao. Har haft en lugn dag framför Charmed. Har även diskat och lagat mat, haha.

Igår mötte jag först upp Jonna utanför Nivå. Därinne stöter vi på hennes gamla klasskompis Amanda och sitter och snackar. Jonnas kille Hassan kom senare också. Förövrigt träffade jag även på Malin, Hanna, Amanda och Alexandra från min gamla skola. Åh så jag saknar allt (nåja, typ) med Globen.

Sen drog vi vidare till Chaplins och chillade, dansade, sjöng karaoke. Sjöng Never Ever med All Saints tillsammans med Amanda och sen sjöng jag Pieces of me med Ashlee Simpson, själv. Gulp. Men det gick bra. Kan ju låten utantill.

Gick hem. Skönt med en långpromenad för att nyktra till. När jag kommit förbi McDonalds vid Fridhemsplan hör jag helt plötsligt (vilket är rätt otroligt eftersom jag hade Edward på högsta volym) "Anna!!" och kollar förvirrat runt. Haha. Visade sig vara Julia, också från skolan, så pratade en liten liten stund med henne, Fanny var också där.

Nu läser jag en intervju med Michael Rady och ska snart återgå till Charmed. 

Were you a fan of the original Melrose Place?
I was only really aware of its existence. My older sister watched it. I was just sitting on the couch, “What are we watching?” “Melrose Place.” I remember Heather Locklear and Grant Show, just beautiful people around a pool.

Now you’re one of the beautiful people around the pool.
No, I’m around the pool. There’s beautiful people around me.

Är han galen? Han är lätt en av de snyggaste. Kan inte välja mellan honom och Colin Egglesfield dock. Grrh! Haha.


Michael Rady, Ashlee Simpson-Wentz och Colin Egglesfield.

/
Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback