The age of the understatement

(The Last Shadow Puppets- The age of the understatement; http://www.youtube.com/watch?v=XGV8xCkpXjE ).

Ska mest blogga en snabbis för att jag är uttråkad, inte för att jag har något speciellt att berätta om.

Idag, som den tråkiga söndag det här är, så har jag mest sysselsatt mig med små projekt här i lägenheten. Medans jag fortsatte mitt Charmed-maraton, som pågått ett tag nu. Har faktiskt kommit till sista säsongen nu. Det tar tid när man också har ett, typ, liv. Men såg avsnittet där Colin Egglesfield är med. Sigh. Min nya crush. Älskar hans ögon.

Sen har jag kollat One Tree Hill också, självklart. Måste kolla upp Nick Lachey-låten. Kollade även Privileged sen, i brist på annat. Michael Cassidy var inte med i detta avsnitt. Buhu. Han är typ enda anledningen till att jag tittar nästan, haha. Älskade honom som Zach i OC. Pete Wentz var med pyttelite också.

Den här veckan är det inplanerat med middag hos mamma, möte med min jobbcoach och inflyttningsfest hos min älskade kusin. Det var allt? Och så städa, laga mat, diska och söka jobb. De första grejerna får mig att låta som en hemmafru. Hu! Nej. Lyssnar på älskade Boys Like Girls just nu och börjar snart studsa runt, de får mig alltid på bra humör.


Boys Like Girls, Colin Egglesfield.

/
Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback