Tell you to hold off, you choose to hold on

(Robert Pattinson- Never think; http://www.youtube.com/watch?v=R89K1zydhPI ).

Kärlek på den låten, och på Robert, naturligtvis.

Vaknade nyss, sov skitkasst inatt, och är helt hes. Mitt huvud bultar och min näsa kliar. Så nu var förskylningen här. Har kännt av den i två veckor nu. Så var lika bra att den drabbade mig. Är hellre förskyld ett tag och sen slipper den, än att känna av den i hundra år till liksom.

Ingen aning om vad jag ska göra idag. Min förskylning ställer till det lite. Typiskt att jag blir förskyld när folk faktiskt vill ha tag i mig. Men med min hals vett jag fan om jag pallar. Blir nog bara jag och mina dvder ikväll. Om jag inte piggnar till under dagen.

Bara tre dagar tills Melrose Place 2.0 börjar nu. I'm excited!!

Klicka för stor bild
Robert Pattinson, Ashlee Simpson-Wentz, Colin Egglesfield, Katie Cassidy, Laura Leighton, Thomas Calabro, Stephanie Jacobsen, Shaun Sipos, Jessica Lucas och Michael Rady.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback