On a diet of manufactured fruit loops and bubblegum

(78Violet- The Next worst thing; http://www.youtube.com/watch?v=U2lGsKH1BBw ).

Tjao.

Idag har ingenting speciellt hänt, as usual. Men jag bloggar bara för att jag är uttråkad. Väntar på att jag ska åka hem till mamma och äta middag och eventuellt få lite kläder. Vettfan om jag behöver mer av det egentligen, men men. Haha.

Sov kasst inatt igen. Urgh. Jag hatar att jag inte kan sova. Men har hört av min barndomsvän Sebbe som också haft problem med att sova att spikmattor ska hjälpa. Funderar på att önska mig en i julklapp.

Så inatt när jag inte kunde sova låg jag och kollade Charmed och dagdrömde. Haha. Sen kollade jag första avsnittet av Vampire Diaries. Ian Somerhalder (Smallville, Lost) som vampyr. Yummie. Och så Paul Wesley då, grrh. Det är något med mig och vampyrer.

På tal om har jag sett att det kommit en dildo inspirerad av Twilight. HAHAHA. Den är tydligen kall och så skimrar den, precis som Edward, Jasper, Emmett, Carlisle och company. Dog av garv när jag läste det.


Click to view full size image
Som sagt, jag <3 vampyrer. Ian Somerhalder, Paul Wesley, Robert Pattinson, David Boreanaz, Jackson Rathbone, James Marsters, Kellan Lutz och Peter Facinelli.

/Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback