Knew that you were trouble but I couldn't resist

(Cobra Starship feat Leighton Meester- Good girls go bad; http://www.youtube.com/watch?v=0ON7zCLX1Mk ).

En av mina absoluta favoritlåtar just nu, och har varit i några månader. Blir helt glad och danssugen varje gång jag hör den. Älskar Cobra Starship också för den delen.

Idag har det varit superväder så jag tog en promenad. Sedan påväg hem igen hoppade jag in på Buylando och köpte Closer (Clive Owen, Natalie Portman, Julia Roberts och Jude Law), som är en helt fantastisk film, grinar varje gång jag ser den, och dreglar över Clive, haha. Köpte Hannah Montana: the movie också. Ja jag älskar Disney och highschool-filmer, haha. Men så är ju Lucas Till och Vanessa Williams (Wilhelmina i Ugly Betty) med i den också.

Sen hoppade jag in på Åhlens och köpte 17 Again och Princess Protection Program. Förstnämnda med Matthew Perry (Vänner!!!.. bland annat), Zac Efron, Michelle Trachtenberg (Buffy, Gossip Girl) och Sterling Knight (Sonny with a chance). Den andra är med Demi Lovato och Selena Gomez, samt Nicholas Braun (10 things I hate about you.. tvserien alltså). Mycket värda köp!

Såg första avsnittet av Melrose Place imorse också. Mycket bra avsnitt! Kommer bli spännande att se fortsättningen!

Nu ska jag fortsätta med mitt Charmed-maraton. Säsong tre nu = Julian McMahon (ja han doktorn med kärlek för horor i Nip Tuck, haha), yummie yummie.


Michelle Trachtenberg, Zac Efron, Selena Gomez, Nicholas Braun, Miley Cyrus, Lucas Till, Natalie Portman, Clive Owen, Colin Egglesfield, Ashlee Simpson-Wentz, Katie Cassidy, Alyssa Milano och Julian McMahon. Puh. Bildspecial idag. Haha.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback