Don't believe a word you've heard about me

(The Academy Is- Skeptics and true believers; http://www.youtube.com/watch?v=xLjmwEcABKE ).

Det är visserligen en fanvideo till CSI Las Vegas, men det viktiga var att hitta låten. Haha. Annars fanns det mest halvdåliga liveklipp. Jag älskar förövrigt låten, haha. Och The Academy Is förstås.

Eh.

BTW så försvann bildtexten i senaste bloggen. Skumt. Men det är Nicholas Braun och Ethan Peck på bilderna. Ville få det avklarat.

Sitter just nu och känner mig lite småseg. Fast ändå inte. Skumt. Tror jag är för uppspeedad av nervositet. Har min jobbintervju om några timmar. Alla hoppas så för min skull, samt jag själv, så jag vill ju inte göra någon eller mig själv besviken (vilket jag gör jämt och ständigt dock) om det inte skulle gå bra. Har försökt ha lite självförtroende senaste dagarna, vet inte om någon gått på det dock?

Ska även förbi Megastore och hämta lite trevliga saker.

Träffade Danne i måndags och fikade och snackade vampyrer (bland annat) från klockan två till åtta på kvällen ungefär. Haha. Mycket trevligt. Igår träffade jag William, bror, och mamma och storhandlade. Sedan åt vi middag på en restaurang i Midsommarkransen, där mamma bor, min styvpappa Janne joinade också. Plankstek wtf. Fan vad gott det är.

Imorrn har jag ett möte med min jobbcoach, man kan ju hoppas att jag har något bra att berätta för henne då, haha. Märker att den här veckan har varit fylld med fler saker än vanligt. Det är bra. Hoppas något kul händer i helgen också.

Såg även Melrose Place 2.0 när jag vaknade. Violet (Ashlee Simpson-Wentz) creeps me out, men älskar henne ändå. Och Michael Rady och Colin Egglesfield, åh!

Blir Idol och premiären av Grey's Anatomy ikväll, i övermorgon får jag äntligen nästa The Vampire Diaries. Älskar Stefan och Damon.

Click to view full size image
Skulle gärna byta plats med Ashlee, haha. På första bilden med Michael Rady och på den andra med Colin Egglesfield och Shaun Sipos.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback