Cry some tears of joy, and dress more like a boy

(Selena Gomez- As a blonde; http://www.youtube.com/watch?v=p7-eg2YEuC0 ).

En av mina nya favoriter. Blir helt glad av den. Typ "nu gör jag en drastisk förändring"-låt.

Dock lyssnar jag på en Rolling Stones-låt för tillfället, som också är mycket bra, Already over me. Rätt sorglig. Men i alla fall.

Sitter också och snackar med typ alla jag känner på msn. Nej, skämt åsido. Men jag snackar med några av mina favoritpersoner. En sak jag anser skumt med min msn är att hur mycket jag än rensar bort i kontaktlistan, eftersom, let's face it, jag snackar med max 8 personer på listan, så är den lika full när jag ser den nästa gång? Popularitetsproblem. Men det stör mig, för det är skitmånga som bara addar mig och sen inte ens skriver. Eller så skriver de "vem är du?", right back at you liksom..

Men dagens WOHO är att jag har en jobbintervju på onsdag!!! Så jävla skönt. Äntligen verkar min otur ha vänt lite. Det verkar vara perfekt för mig också. Snälla snälla Anna Maria Helena Sjöblom, gör inte bort dig på onsdag. Snälla var inte så nervös att du börjar babbla. Snälla mig själv? Vill verkligen ha detta!

Ja alltså det kanske inte är det jag drömmer om att jobba med men mina drömmar är orealistiska så jag kan börja med något bra och realistiskt i alla fall.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback