'Cause if you liked it then you should have put a ring on it

(Beyonce- Single ladies; http://www.youtube.com/watch?v=XDTibf0qIzw ).

Tjao.

Imorgon har jag möte hos arbetsförmedlingen. Ska ta och maila en sak till coachen senare.

Jaha. Inatt satt jag och kollade på MTV Video Music Awards. Anledningen till att jag valde Single ladies som dagens låt var lite för att det var tjejerna som dominerade igår. Taylor Swift, Beyonce, Britney Spears, Lady Gaga. Och så Green Day och Eminem, för att nämna några.

Robert Pattinson, Taylor Lautner och Kristen Stewart var där och presenterade en ny New Moon-trailer. Åh. Snälla! 20 November? Ge mig! Haha.

En viss känd musiker som jag vägrar ge publicitet genom att nämna, borde seriöst bli fastkedjad och munkavlad när han går på awardshows. Han stormade nämligen upp, igen. Fantastiska Taylor Swift vann för You belong with me, hon var helt chockad, hon är nitton år gammal och det var hennes första VMA. Och denne vidrige person stormar upp och börjar svamla om att Beyonce borde vunnit. Beyonce själv såg ut att skämmas ihjäl. När hon sedan vann själv så tog hon upp Taylor så att hon fick hålla färdigt talet. Beyonce har klass. Till skillnad från denne man, som rättvist blev utbuad och utdragen från galan.

Madonna höll ett mycket vackert tal om Michael Jackson som fick mig att se henne i ett nytt ljus. Ofta uppfattar jag henne som en kall affärskvinna som gillar att klä sig som en .. eh.. ja ingenting för en 50-åring i alla fall. Men talet fick mig att börja gråta, nästan.

"When Michael Jackson was six, he became a superstar, and perhaps the worlds most beloved child. When I was six my mother died. I think he got the shorter end of the stick."

Taylor Swift, Beyonce, Lady Gaga, Pink och Green Day bjöd också på bra framträdanden. Muse också, men jag är inte så jätteförtjust i dem.

90717935, FilmMagic /FilmMagic90720235, WireImage /WireImage
Taylor Swift och Beyonce <3

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback