All we've ever wanted is to look good naked

(Robbie Williams- Bodies; http://www.youtube.com/watch?v=FTJfNP1VEnw&feature=fvst ).

Bara nio dagar kvar tills min favorit släpper nytt album. Hurra! Bara tjugo dagar tills en viss film har premiär också. En viss film med Robert Pattinson och Kristen Stewart.

Har inte bloggat på nästan en månad. Vet inte riktigt varför. Har inte kännt någon bloggabstinens förrns idag. Så med andra ord, när (eller om?) jag blir gammal, om jag nu har kvar denna blogg då, om ens bloggar existerar, kommer jag inte ha en jävla aning vad jag gjorde oktober 2009. Gör jag ointressanta saker så kommer jag knappast ihåg dagen. Om jag inte bloggar om den.

Eh. Ja.

Ikväll ska jag hem till Sanna på halloweenfest. Andra som ska dit är bland annat underbara Carro och Kate. Så det kommer säkerligen bli skitnajs. Nu ska jag typ iväg och handla hårspray och öl (nördiga 3,5or dock, den riktiga spriten får jag vänta med tills i januari, haha).

Vad jag ska klä ut mig till? Säger inte ett pip!! Om jag bättrar mitt bloggande i november så kan det komma en bild. Men jag och Carro, om hon inte ändrat, ska vara samma sak. Av en slump. Jag och Carro har så jävla många saker gemensamt att det är lite sjukt.

Fan. Borde kolla senaste Vampire Diaries också. Totalt glömt.


Bara fyra av världens vackraste män. Ian Somerhalder, Johnny Depp, Milo Ventimiglia och Robert Pattinson.

/Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback