Doesn't matter how you twist or turn it

(Hollywood Make Believe- The disloyal catch of fame; http://www.youtube.com/watch?v=AIpzMakvF18 ).

Hej.

Måste sluta med min bloggtorka. Vill verkligen försöka blogga varje dag och så gör jag det inte.

Min msn har slutat fungera för gott, blä. Var inte inne så jätteofta men i alla fall då och då. Vill också ändra min blogglayout (vilket jag tjatat om att jag ska i hundra år) men det är ju Victoria som hjälper mig med den. Hur ska det nu gå till när msn är dött? Har försökt och försökt att installera om men på grund av något jävla skit som jag inte förstår mig på så vill det bara inte. Blä.

Nåja. Den här veckan har faktiskt varit rätt jävla bra, förutom att jag nu brottas med en förskylning som jag inte vill ha.

I lördags (visserligen förra veckan men ändå) så jobbade jag (!) tillsammans med Kate och Carro på ett cateringföretag. Jobbade kort tid för bra pengar. Me like. Sen drog vi runt i stan ett tag och sen drog jag hem.

Chillade, sminkade mig och sånnt. Sen drog jag till Gamla Stan, till ett ställe som heter The Liffey (tror jag i alla fall, hahaha). Ett band jag är lite bekant med skulle nämligen spela, Hollywood Make Believe. Hade inte lyckats dra med mig någon pga kort varsel så jag köpte mig en öl och satte mig och försökte se ut som jag väntade på någon. Haha. Sen kände jag en klapp på axeln och det var Peter, från HMB, den jag haft kontakt med via Myspace. Han tyckte inte jag skulle sitta där själv så jag fick dra och sätta mig med honom och hans skitsnälla kompisar. Satt och babblade musik med honom ett bra tag. De var det sista bandet som spelade av fem. Det var en tävling för osignade band och de med mest röster vann vad-det-nu-var. Jag är trött i hjärnan just nu, haha. De vann förstås eftersom de är så sjukt bra. Deras röstlåda var dubbelt så stor som de andras också, haha.

I måndags var jag hos mamma och vi åt med Jonatan, Karin, Diana, Mercedes, Alex och Janne. Sen drog jag till Harry B James, Robin Bengtsson spelade nämligen. Och sen blev det kort och gott en lång natt. Haha.

Imorgon ska jag se HMB igen. I Jakobsberg dock. Inte så långt egentligen men resan hem igen lär bli kul. Särskilt ensam. Hrm.


Två av de roligaste kvällarna på länge. Första bilden med Niklas, Petra och Helene. Andra med Robin Ericsson och tredje med Robin Bengtsson (ja både från Idol 2008!).

/Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback