Up against the wall

(Boys Like Girls- Up against the wall; http://www.youtube.com/watch?v=Yt4KM6qgwd4 ).

Nu är det alltså 28 dagar till balen samt 34 dagar till studenten. Hela mitt liv har jag längtat och längtat och längtat lite till. Nu känns det helt plötsligt som om jag vill backa tillbaka bandet. Inte ha lektioner. Men gemenskapen och allt sånnt. Åh.

De flesta skolor hade igår mösspåtagning. Men inte min skola inte. En halva av oss har ju praktik nu. Men ändå. Så jag vettfan om jag ska börja göra som de andra skolorna och sätta på mig min mössa..

Britney Spears kommer till Sverige 13 juli! Tufft. Funderar nästan på att gå och se henne. Hon var ju en av mina stora idoler. Diggar henne fortfarande. Men det är ju det där med pengar. Och så vill jag nästan åka på festival. Helst Way Out West för Arctic Monkeys och Lily Allen. Men Peace and Love och Hultsfred lockar mig lite med deras band. Särskilt Peace and Love..

Ska dra. Kollar på Gossip Girl. Är det bara jag som inte vet om jag vill se Blair ihop med Nate eller Chuck?


Leighton Meester är lyllig som får hångla med både Chace Crawford och Ed Westwick i alla fall.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback