Tonight I'm gonna live for today, so come along for the ride

(Robbie Williams- Old before I die; http://www.youtube.com/watch?v=kyNyofPYtTU )

Tjoho!

Så var det bara fyra dagar kvar. FYRA dagar och sen är skolan över för alltid. Usch! Men också yeeeey!

I fredags var det balen, som jag längtat som fan efter. Så mycket att jag var rädd för att bli besviken. Men icke. Jag hade så jävla roligt. Mina stackars ömma fötter är beviset. Fick beröm från alla håll och kanter. Bengan gav mig en bamsekram och sa: "fan vad snygg du är!", hahaha. Älskar att vi är som en stor familj. Folk satt inte bara med sina klasser utan blandat. Och alla minglade och var glada och kramades och dansade och drack. Vill ni se mer så spana in min bilddagbok, Imdancingalone.

Idag har jag varit hos mamma. Gav henne en tidig födelsedagspresent och sedan åkte vi och handlade mat. Efter det gjorde jag kladdkaka till min studentmottagning. Älskar maten som ska vara på min mottagning! Ingen lasagne (jag är lika galen i det som Joey och Katten Gustaf) men massa annat gott.

Får se om jag skriver imorrn.


Bjuder på två bilder från balen.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback