There's a hole in the world, like a great black pit

(Johnny Depp- Epiphany; http://www.youtube.com/watch?v=GYXiqJZ-uHg ).

Om ett tag ska jag hem till mamma och äta lasagne. Det sistnämnda är lätt värt att åka dit för. Haha. Och nu när Wille (förhoppningsvis) är där också så kanske mamma slutar picka på mig. Jag har sökt galet många jobb men hon gnäller på mig och gör mig bara ännu mer deprimerad än jag redan är. Takt och medkänsla är två ord min mamma aldrig verkar ha lärt sig.

Fan. Jag måste sluta skriva om hur deprimerad hon gör mig. Note to self. Men det är ju förvisso bättre att jag skriver ner det än att jag går runt och bär på ilskan och sorgen inom mig.

Och vad som händer senare ikväll vet jag inte. Både utekväll och hemma med Gilmore Girls-maraton passar mig lika bra.


153 avsnitt, med ögongodis som Milo Ventimiglia och Jared Padalecki, yummie!

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback