Singing myself to sleep, and you're still my favourite melody

(The Cab- Zzzzzz; http://www.youtube.com/watch?v=3pVf63tdBAE ).

Imorse vaknade jag tidigt av att de höll på med något byggarbete utanför mitt fönster. Jag måste säga, jag trivs med att bo inne i stan, men att väckas av saker som dessa är något jag nog alltid kommer störa mig på.

Dagen som gått har jag inte gjort mycket annat än kollat på Gilmore Girls. Kollade också Grey's Anatomy samt Fråga Olle för en stund sen.

Har också insett att jag inte har en jävla aning om vad jag ska önska mig i studentpresent. Så det lär bli pengar, dvdboxar och presentkort på min lista. Önskar jag kunde komma på något roligare.

Återkommer imorgon. Vet inte om jag kommer ha något intressantare att berätta. Men i alla fall.


Alexis Bledel, Jared Padalecki, Patrick Dempsey och Ellen Pompeo.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback