No longer tired, with you I feel inspired

(Drew Seeley feat Selena Gomez- New classic; http://www.youtube.com/watch?v=nbh00EF2FAE ).

Imorse vaknade jag extremt tidigt, till och med för att vara jag. Men lyckades tack och lov somna om och vaknade igen vid 10.

Först började jag med att bara kolla på dvd, Valde The Perfect Man. Sedan, precis när jag satt igång Another Cinderella Story, så tänkte jag att jag faktiskt skulle göra lite nytta idag.

Så jag lämnade filmen på och gick fram till datorn. Tog fram mina engelskapapper också. Har nämligen några engelskauppgifter som inte blivit gjorda på grund av flera anledningar, och jag måste göra dem för att rädda mitt betyg. Den jobbigaste var alla frågor om Animal Farm. Men vet ni vad? Jag lyckades idag, på tre timmar, göra klart alla fyra uppgifterna jag hade! Förutom Animal Farm var det en argumenterande text om privatskolor vs skolor drivna av stat, en sammanfattning om det svenska skolsystemet genom tiderna samt en sammanfattning av Döda poeters sällskap och Mr Keatings "Carpe Diem"-filosofi. Kanske inte låter som så himla mycket men jag hade helt enkelt inte satt mig ner och gjort det. Har bara gett upp varje gång. Men hurra vad skönt det är att vara klar!! Ska till skolan och renskriva och lämna in. Sen är det engelska nationella om en vecka. Sedan är allt klart.

Hej!


Drew Seeley och Selena Gomez.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback