I'm only lonely when the music's over

(Hardcore Superstar- We don't celebrate sundays;  http://www.youtube.com/watch?v=AZOkLW23WBE ).

Känner mig trött och seg, så denna blogg lär bli kort.

Igår var jag ute med Jonna efter att ha sett Grey's Anatomy. Först var vi på Nivå. Satte oss brevid två snubbar som vi inte tänkt prata med men de började snacka ändå. En av killarna, som var från England, var trevlig. Den andre var väl inte otrevlig.. men han erbjöd oss seriöst kokain. Efter det ville vi bara därifrån så fort som möjligt.

Mötte upp Jonnas kille och hans bror. Ingenting emot dem men hur ska vi kunna dansa och för min del, flirta med killar, med dem närvarande?!? Inte en enda kille vågade ju komma fram till mig. Inte för att jag brukar vara värsta magneten annars heller, men ja. Hoppas ni fattar.

Imorgon är det balen och en vecka till studenten. Längtar som fan. Det är dock inte så bra att jag gör det eftersom jag oftast blir besviken när jag har höga förväntningar.

Hej!


Rob Schneider, Anna Faris, Ashlee Simpson-Wentz och Eric Christian Olsen i filmen The Hot Chick.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback