I hate when you say, how you love me now

(Hey Monday- How you love me now; http://www.youtube.com/watch?v=m_pVSmRFIE8 ).

Mitt nya favoritband, Hey Monday, med söta Cassadee Pope i spetsen. Check them out!

Idag har jag bara legat och kollat på Gossip Girl, inget fel i det eftersom jag då hade Chace Crawford och Ed Westwick att dregla över, haha.

Sedan var jag ute en snabb sväng och käkade med mamma och Eva.

Nu sitter jag här. Egentligen är det Ugly Betty och Desperate Housewives på tv men mina kanaler fungerar inte just nu. Så jag får återgå till Gossip Girl-dvdn strax. Vet, jättesynd!


Chace Crawford.. blivit mycket av honom senaste blogginläggen men han är ju bara så snygg!

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback