I could be another fool, or an exception to the rule

(Bryan Greenberg- Say yes; http://www.youtube.com/watch?v=SHhYdnsLuGM ).

Just denna låt är egentligen av Elliott Smith, men kände för Bryan's version idag. Han har även gjort egna jättebra låtar. Och ni kanske känner igen honom som Jake i One Tree Hill.

Idag har jag varit inne i stan och shoppat inför balen som är om EN VECKA!! Efter det var jag och färgade mina ögonbryn lite mörkare eftersom det knappt syns att jag har några. Sen har jag noppat dem på egen hand men ska be någon vän att fixa till om det behövs. Litar inte riktigt på mig själv.

Checklist till balen:

-Klänning
-Skor
-Axelbandslös bh och tillhörande trosor
-Bolero
-Handväska
-Mascara, kajal, nagellack, läppglans
-Bodyshimmer
-Veet vaxremsor

Nu är det jag måste få tag i en korkskruvslocktång och en plattång (låter skumt men resultatet kommer bli bra). Annars kommer jag få panik. Mitt hår måste se bra ut.

Tror det ska vara allt?

7 dagar till balen, 13 till studenten!!!

Hörs!

New Moon LargeClick to view full size image
Robert Pattinson, Taylor Lautner och Kristen Stewart på New Moon-postern, samt Stephenie Jacobsen, Colin Egglesfield, Ashlee Simpson Wentz, Shaun Sipos, Katie Cassidy, Michael Rady och Jessica Lucas på första cast fotot för Melrose Place 2.0. LÄNGTAR!!

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback