Everywhere you go, perfection follows you the wrong direction

(Tyler Hilton- Glad; http://www.youtube.com/watch?v=I4lWAo44qdY ).

Funderar starkt på att gå och köpa mig en flaska Coca cola i matbutiken mittemot där jag bor. Gäspar hela tiden. Så skulle nog behöva lite koffein. Anledningen till att jag gäspar? Vaknade alldeles för tidigt. Som vanligt. Kan jag inte bara få sova ordentligt någon endaste natt förutom när jag är sjuk och inte kan njuta av det?!?

Igår var jag i Kungsan och tittade på Rix Fm Festival. Gick ensam, Carro var sjuk och Jonna skulle vara med sin kille. Det är så det kan bli. Snow Patrol, Måns Zelmerlöw och Sarah Dawn Finer var de enda som gjorde att det kändes värt att gå dit. Inte för att de två sista är riktigt min musiksmak men ja.. ibland kommer schlagernörden i mig fram helt enkelt.

Vi hörs.. någon dag.


Robert Pattinson och Johnny Depp. Jag behöver min dagliga dos!

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback