Eh eh, nothing else I can say

(Lady Gaga- Eh eh, nothing else I can say; http://www.youtube.com/watch?v=S9NXjkzdC4Q ).

Jaha. Så var ännu en ny vecka påbörjad. Idag är det PRECIS en månad kvar till skolavslutning och student. Betalade flaket idag.

Kommer bli en jävla massa studentgrejs i denna blogg nu antagligen. Mer än innan. Men det är så det är!

Såg precis på CSI Las Vegas. Som vanligt var Eric Szmanda, Greg Sanders, så jävla söt. Tyckte även avsnittens fall var något bisarra. Särskilt en tjej som tog självmord genom att trycka i sig två tuber tandkräm med blekmedel. Eww! Det andra var sorgligt egentligen, men den där maskottuppen de hade på hamburgerresturangen var så skrattretande. Haha.

Igår var pappa, Magdalena och Gustave här och åt middag. Trevligt. Fick ett litet sött ljus av Magdalena. Och olivolja och vitlök av pappa (A). Med min ekonomi är olivolja för dyrt, även om det är mycket bättre än margarin i många fall.

Idag har jag fått världens mensvärk. Så ställde in alla planer och har legat och bara haft ont. Sedan pallrade jag mig iväg och mötte upp Linda och Jenny för att betala flaket. Så nu är allt sånnt fixat i alla fall.

Hörs!


Eric Szmanda från CSI Las Vegas.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback