Don't be so quick to walk away

(Justin Timberlake- Rock your body; http://www.youtube.com/watch?v=9rmx09LukmU ).

Tjoho!

Idag har jag roat mig med en lång promenad och sedan har jag kollat igenom en VHS med "mest spelat på ztv 2004". Det var mycket underhållande! Här är listan:

1.Nic and the Family- Hej hej Monika
2.Teddybears Sthlm- Cobrastyle
3.3 Doors Down- Here without you
4.Raymond och Maria- Ingen vill veta var du köpt din tröja
5.Snook- Mr Cool
6.Scissor Sisters- Comfortably numb
7.Teddybears Sthlm- Hey boy
8.Ateens- I promised myself
9.The Streets- Dry your eyes
10.Natasha Bedingfield- Single
11.Gunther- Teeny weeny string bikini
12.The 411- On my knees
13.Petter- Repa skivan
14.Infinite Mass- The thief
15.The Tough Alliance- Make it happen
16.Ana Johnsson- We are
17.Adventura- Obsession
18.The Darkness- Love is only a feeling
19.Scissor Sisters- Take your mama
20.Eamon- Fuck it
21.Infinite Mass- Nr 1 Svartskalle
22.Kanye West- All falls down
23.Joss Stone- Fell in love with a boy
24.El Medico- Chupa chupa
25.Petter- Fredrik snortare och Cecilia synd
26.Rallypack- Luke Skywalker
27.The Hives- Walk idiot walk
28.Melody Club- Take me away
29.Usher- Yeah
30.Haiducci- Dragostea din tei
31.Britney Spears- Toxic
32.Mario Winans- I don't want to know
33.Nina Sky- Move your body
34.Lambretta- Kill me
35.Arash- Boro boro
36.Alcazar- This is the world we live in
37.D12- How come
38.Annie- Chewing gum
39.Outkast- The way you move
40.Marit Bergman- Adios amigos
41.Brian McFadden- Real to me
42.Broder Daniel- Shoreline
43.Avril Lavigne- My happy ending
44.Raymond och Maria- Nej
45.D12- My band
46.Gwen Stefani- What you waiting for
47.Natasha Bedingfield- These words
48.Maroon 5- She will be loved
49.Kelis- Milkshake
50.Etype- Paradise

Hahaha. Men en hel del av låtarna är faktiskt bra. Sen är resten nostalgi eller rent dåliga. När jag såg videon till Paradise blev jag åter igen påmind (som om det behövs) att jag tar studenten om FYRA veckor!!!

22 dagar till balen, 28 till studenten.


Natasha Bedingfield och Ana Johnsson, fortfarande två favoriter.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback