Does your mother know that you're out?

(Robin Bengtsson- Does your mother know; http://www.youtube.com/watch?v=n5ylMy5i23o ).

Orginalet är förstås Abba. Men jag tycker Robin gjorde en bra version av den i Idol.

Jaha.

Igår var det meningen att jag skulle göra nada och kolla på Grey's Anatomy. Istället fick jag veta att min skola hade inofficiell mösspåtagning. Dock var vi inte så många där. Efter ett tag drog jag, Johan, Julia, Fanny och Max (no offence, men det är nog bland de sista människor jag hade trott att jag skulle spendera en kväll med med tanke på att jag inte känner någon av dem speciellt bra) och de käkade. Jag är pank så jag skippade det.

Sen skulle de iväg till något dansställe. Jenny och Elias tyckte jag skulle till Nivå och möta dem så jag bestämde mig för det. Min lilla grupp bestämde sig för att haka på. Sen blev det Star Bar istället. Hanna ville supa mig under bordet, så hon gav mig öl hela tiden. Så för att inte ha ett öre så var jag inte helt nykter när jag kom hem.

Jag vill färga mina ögonbryn till balen. Frågan är om jag vågar..

Igår firade jag 2 årsjubileum på Last.Fm.. mest har jag lyssnat på:

1.Robbie Williams
2.Ashlee Simpson
3.Hilary Duff
4.Christina Aguilera
5.The Strokes
6.The Rolling Stones
7.Arctic Monkeys
8.The Veronicas
9.Fall Out Boy
10.Gavin Degraw
11.Kelly Clarkson
12.David Bowie
13.Jessica Simpson
14.The Beatles
15.John Mayer
16.Lindsay Lohan
17.Ryan Cabrera
18.The Ramones
19.Jeff Buckley
20.Aly and AJ
21.Teddy Geiger
22.The All American Rejects
23.The Cure
24.Boys Like Girls
25.Paolo Nutini
26.Britney Spears
27.Oasis
28.Ashley Tisdale
29.The Clash
30.Plain White T's
31.The Smiths
32.Prince
33.Babyshambles
34.Coldplay
35.The Hives
36.Sugababes
37.Ana Johnsson
38.Miley Cyrus
39.Lily Allen
40.Franz Ferdinand
41.Ryan Adams
42.Hey Monday
43.Brittany Murphy
44.Robert Pattinson
45.Demi Lovato
46.Taylor Swift
47.Selena Gomez
48.Jimi Hendrix
49.The Academy Is..
50.Led Zeppelin
51.Elvis Presley
52.The Who
53.Bethany Joy Galeotti
54.Beyoncé
55.Drew Seeley
56.Carrie Underwood
57.Hardcore Superstar
58.Green Day
59.Robin Bengtsson
60.Johnny Depp
61.Sarah Michelle Gellar
62.The Cab
63.Patrick Park
64.James Marsters
65.Kate Voegele
66.Patrik Isaksson
67.The Jonas Brothers
68.Mando Diao
69.New York Dolls
70.Taking Back Sunday
71.The Pink Spiders
72.Avril Lavigne
73.Frank Zappa
74.The Cardigans
75.Johnny Cash
76.Jojo
77.Panic at the disco
78.30 Seconds To Mars
79.Justin Timberlake
80.Sex Pistols
81.Ok Go
82.Boomkat
83.Cheap Trick
84.Mcfly
85.Foo Fighters
86.James Morrison
87.The Sounds
88.Sugarplum Fairy
89.Jonathan Fagerlund
90.The Filthy Youth
91.The Last Shadow Puppets
92.Radiohead
93.Queen
94.Vampire Weekend
95.Tyler Hilton
96.Belle and Sebastian
97.Alex Band
98.Alicia Keys
99.Drake Bell
100.Pet Shop Boys

andra som också lyssnats flitigt på är: 100 Monkeys, Katy Perry, Lady Gaga, Red Hot Chili Peppers, Bryan Greenberg, Travis, The Verve. Liz Phair, Janis Joplin, Maria Mena, Pink Floyd, No Doubt, The Kooks, U2, Natasha Bedingfield, Josh Henderson, Blondie, Jamie T, Haylie Duff, Albert Hammond Jr, The Calling, Death Cab For Cutie, Fergie, Ringside, Blur, Gwen Stefani, Adam Garcia, Amy Winehouse, Garbage, Rooney och Aerosmith.


Robbie Williams. Ashlee Simpson och The Strokes= favoritsångare, sångerska och band.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback