Do me a favour and be quiet

(100 Monkeys- Scientists; http://www.youtube.com/watch?v=gpmO2RZ11GI ).

Ännu en från Twilight som även är musiker. Jackson Rahtbone alltså.

Igår var det måndag (duh!) och jag hade absolut inga förväntningar på dagen. Jag menar, mina tankar var typ kolla på film, kanske ta en promenad med Edward (min Ipod alltså), läsa. Istället ringer Jonna och frågar om vi skulle ses. Sagt och gjort.

Först gick vi runt i stan. Hon skulle kolla lite grejer så hjälpte till. Sen satte vi oss på Wayne's Coffee och chillade i solen. Av alla människor så går Patrik ifrån min klass förbi. Vinkar och han kommer och snackar en stund. Ett tag senare kom Sofie och vi drog och mötte upp Lia.

Jonna drog hem för hon mådde inte så bra. Egentligen skulle jag också dra hem men eftersom jag var hungrig så hängde jag på till Taco Bar. De frågade mig om jag ville hänga med på bio. Och eftersom jag har biocheckar så kändes det dumt att säga nej.

I väntan på bion satt vi och körde "He's yours!". Så fort en kille gick förbi så blev han automatiskt pojkvän till en av oss. Det är faktiskt inte vi som hittat på den leken, haha. Lorelai och Rory kör en variant i Gilmore Girls. Denna lek bjöd på många gapskratt. Många tyckte nog vi var konstiga också. Men det får vara!

Vi skulle se The Haunting In Connecticut, men smartskaften satte igång Night at the museum 2 istället. Men vi sa till så det fixades till slut. Filmen var faktiskt bättre och läskigare än jag trodde. Lia och en kille bakom oss får pris för bästa gallskrik. Hahaha.

Idag blev jag positivt överraskad av posten. Fick tillbaka depositionen! Hurra! Bara lite var avdraget på grund att x antal uppbrutna lås men ändå, 610:- ! Använde en del av dem och gick och köpte en locktång, som kan göra korkskruvar. Hittade ingen som kunde låna ut till mig nämligen.

Så nu har jag allt till på fredag. 3 dagar till balen, 9 dagar till studenten!!!!! Det närmar sig!


The Haunting in Connecticut.. och så Sofie, jag och Lia på nyår, hahaha.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback