'Cause we've got one life to live

(Alex Band- Only one; http://www.youtube.com/watch?v=8NzHxvQU3Fo ).

Tycker den låten är passande. Kollade nämligen precis på det mycket fina avsnittet av Desperate Housewives. Kommer sakna Edie. Som Susan sa i slutet, she's one of a kind. Och även om hon på ytan verkade väldigt egoistisk så fanns det stunder som jag tyckte hennes medkänsla för andra kom fram. Dels i klippen som visades i avsnittet, men också andra stunder jag minns. Till exempel i 3x07 Bang, när det är skottlossning i mataffären.

Tidigare var jag hemma hos mamma och åt middag samt tog med mig lite mat hem. Haha. Alltid bra. Det som är synd är att jag aldrig kan träffa mamma utan att bråka med henne. Idag var jag på bra humör, men hon gnäller alltid på allting. Det är alltid något jag gör fel. Det är svårt att älska någon man egentligen bara vill få ut ur sitt liv för gott. Vet hur Lorelai i Gilmore Girls känner det emellanåt.

Hörs en annan dag!


Nicolette Sheridan och Lauren Graham.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback