Burning up for you baby

(Jonas Brothers- Burnin' up; http://www.youtube.com/watch?v=ScXLHgPcZuc ).

Härlig låt, jag blir i alla fall glad varje gång jag hör den.

Idag har jag mest tagit det lugnt. Tog en promenad, sen kollade jag på film. Idag blev det Sisterhood of the travelling pants 2, Twilight och A Cinderella Story. Mycket bra filmer alla tre!

När jag skulle laga middag blev jag avbruten av att en snubbe från Com Hem knackade på min dörr. Han ville typ sälja på mig grejer. Tur att jag åtminstone lärt mig hur man blir av med sådana typer.

Kollade nyss Friends, Ugly Betty och Desperate Housewives. Är extremt nyfiken på att gå in på IMDB, någon DH-sida eller Kanal 5 för att kolla om Edie klarar sig men ska försöka att inte göra det. Lyckas jag så är det otroligt för att vara jag. Har en tendens att läsa vad som händer flera säsonger i förväg ibland, haha.

Hörs!


Kärlek till dessa filmer <3.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback