You're my sunday

(Jessica Simpson- You're my sunday; http://www.youtube.com/watch?v=LijEcWfbO4Q ).

Väldigt söt låt det där :). Och så passar den in eftersom det är söndag, förstås.

Som vanligt har denna söndagen varit väldigt händelselös. Söndagar brukar av någon anledning oftast vara det. Borde ha pluggat men naturligtvis så tänker jag bara "senare, orkar inte nu". Kommer få sitta i natt och skriva engelskasaken fan. Morr. Men jag har absolut ingen lust :/.

Har svinont i magen, och känner mig helt uppsvälld. Är inte smal i vanliga fall heller men nu känns det värre. Så som det brukar vara en gång i månaden. Så denna veckan kommer jag antagligen ha ännu värre humörsvängningar än vanligt. Trevligt för min omgivning..

Men har i alla fall lyckats ladda ner Twilight <3333333333. Dock med svensk text (brukar inte kolla med svensk text på filmer och dvder om det går eftersom jag tycker översättningarna oftast är askassa + jag vill bli bättre på engelska + man hör bättre vad de säger med engelsk subtitle). Men jag får vara nöjd. Den gick jättesnabbt att ladda ner och det var bra kvalité. Det är ju lätt hänt att man får en version som är inspelad i biosalongen så ^_*. Men ska köpa filmen när den kommer på dvd i alla fall :).

Så idag har jag alltså ägnat mig åt Twilight. Samt musik och bara legat och tagit det lugnt.

Skönt att det kommer vara bra till på fredag i alla fall. Det är jävligt drygt att vara sjuk och/eller ha mensvärk på födelsedagen.

Nej nu ska jag dra. Men vi hörs snart!


Robert Pattinson, Kellan Lutz, Peter Facinelli, Nikki Reed, Kristen Stewart, Ashley Greene, Jackson Rathbone, Cam Gigandet, Edi Gathegi, Taylor Lautner, Rachelle Lafrevre och Elizabeth Reaser.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback