You broke me, now I can't feel anything

(James Morrison feat Nelly Furtado- Broken strings; http://www.youtube.com/watch?v=i88iKixtXx4 ) <333.

Tja.

7 dagar samt 15 dagar kvar nu, tufft. Hrm.

Imorse vaknade jag typ en halvtimme innan jag skulle upp. Skumt. Men låg och tänkte tills klockan ringde i alla fall. Att se ut och bara se mörker är inte precis det som piggar upp mig mest.

Första lektion var engelska. Igår var jag jätteduktig och gjorde engelskaläxan, dataskriven också! Och så skulle hon inte ha in dem. Här hade man faktiskt suttit och försökt vara duktig för en gångs skull. Hmpf!!

Svenska nästa lektion och det hände inget anmärkningsvärt där. Pratade om Freud och Salvador Dali i princip.

En sak jag hatar är när folk hälsar på en och man inte har en jävla aning om vem det är. Det hände idag i matsalen. Nån sa hej och jag vinkade bara medans jag tänkte "Vem fan är det där?!?". Någon som kände för att vara trevlig eller någon jag helt enkelt glömt? Haha. Nåja. Åt lunch med Carro och Danne i alla fall. Eller ja.. åt väl inte så jättemycket faktiskt.

Så var det dags för religion som sista lektion. Han gick igenom mer om hinduismen som jag har prov på om en vecka (yey!). Och så fick vi se en film om Indien. Mysigt att de visade hur det går till när de bränner lik.

Innan det bar av hem gick jag återigen till Blåkläder. Och nu hade de äntligen min mössa. När jag var där senast så väntade på en mösslast men eftersom jag kom och frågade så ringde hon dem och skyndade på en mössa för min skull. Mycket snällt måste jag säga. Men jag hade ju velat ha den i tisdags och inte idag. Men ja, nu är det som det är.

Kom hem. Kollade på Twilight på någon hemsida. Ska definitivt köpa på dvd när den kommer, eftersom det är 100 gånger bättre kvalité (alltså det var bra kvalité men liten skärm och den stannade sig och laddade flera gånger) då. Men den var bra. Men boken är 6489597589689468978956 gånger bättre. Tänkte börja läsa om den ikväll. HAHA. Jag är sånn nörd!! Men jag väntar sjukt mycket på sista boken, Breaking Dawn, eller på svenska, Så länge vi båda andas. Funderar starkt på att läsa den på engelska dock eftersom jag hatar att vänta. Men den var slut på NK's engelska bokhandel när jag var där senast. Mummel. Får väl gå dit igen. Eller orkar jag vänta till mars?

Nej nu ska jag gå och läsa om Om jag kunde drömma. Nu har jag ju filmens karaktärer att tänka mig när jag läser. Måste ju säga att vissa inte riktigt såg ut som jag hade tänkt mig. Men så blir det ibland. Harry Potter är ett utmärkt exempel på det ^^.

Åh. Grattis Hilary Duff som var nummer ett på listan över "the 100 best under 25" :). Och Ashlee Simpson och Pete Wentz ska vara med i ett avsnitt av CSI: New York (inte som sig själva.), ska bli väldigt intressant att se :D.


Nikki Reed, Jackson Rathbone, Ashley Greene, Kristen Stewart, Robert Pattinson och Kellan Lutz från Twilight <3

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback