Wild thing, you make my heart sing

(Jimi Hendrix- Wild thing; http://www.youtube.com/watch?v=xnio0nW-Bs8 ) <333.

Jimi Hendrix var (och är fortfarande) lätt en av världens bästa musiker :). Och Wild thing är en av mina personliga favoriter ^^.

Igår efter att jag slutat blogga så läste jag ett tag tills det var dags att fixa till sig och gå ut och äta middag.

Vi gick till Pompei, gammal favoritrestaurang. Beställde pepparstek med pommes frites, det är så vansinnigt gott :D. Som det inte var nog så gav restaurangägaren oss gratis efterrätt sen (puh!). Tur att jag inte nämnde min födelsedag, då hade jag säkert fått en tårta O_o. Haha.

Gick hem, chillade lite, smälte maten, haha. Sen hörde Jonna av sig och jag åkte in till Gamla Stan och mötte henne och Sofie. Gick till After. Direkt när vi gått ut från toaletten så springer jag på Patrik i klassen. Även Danne, Robin, Joel, Christina och fler var där. Kul att träffa dem :). Senare kom även Sandra och Rebecka. Runt då kom även Jonnas kompisar Mimmi och Maria men då var klockan 11 och vi skulle vara vid GK senast halv 12. Så vi drog därifrån.

Tack vare Jonna fick vi gratis inträde, gick före i kön och slapp betala garderob. Sånnt gillas ;). Ja, sen dansade vi och drack och så. Blev dock lite oense över dansgolven för jag ville vara på nedre där de spelade typ Magnus Uggla och sånnt, och Jonna ville vara på rnb. Jag har inget emot rnb/pop men jag tyckte det var den dåliga sorten som spelades igår. Undantag typ Britney's Circus.

Efteråt gick vi till Donken en stund. Sen tog jag min present som Jonna hade och drog hem, klockan var då typ halv 4. Kom hem och öppnade presenten. Det var en söt klänning, ett halsband och en massa armband varav några hade söta berlocker.

Nu har jag precis gjort en greksallad och om ett tag kommer mormor och morfar hit. Sen ikväll får jag se vad som händer. Blir det inte utgång så ska jag nog se Twilight (igen! det är galet lätt att bli beroende..).


De fina bilderna från igår :P.

/Anna.




Kommentarer
Postat av: Emma Lindgren

ha den nya klänningen på kryssningen vettja :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback