Stay up 'til four in the morning and the tears are pouring

(Gwen Stefani- Four in the morning; http://www.youtube.com/watch?v=xOO_J9Icy9Y ) <33

Blir en liveversion, orkar inte sitta och leta efter videon. Den vill typ inte dyka upp. Men Gwen sjunger ju bra live också så ^^.

Gott nytt år på er som mot förmodan läser detta ;). Mitt nyår var bra, åtminstone innan tolvslaget. För mycket dricka för min del och bitchiga vakter. Vet ju hur det blir när man dricker för fort och ändå.. jaja.. förhoppningsvis lär jag mig det till nästa gång ;P. Drack inte för mycket i fredags i alla fall, positivt!

På onsdag börjar skolan igen, direkt med kökslektion. Dock kommer jag bara kunna vara med i klassrummet. För jag har varit utomlands och då måste man göra prov så de ser att man inte fått salmonella. Var på vårdcentralen som ligger precis där jag bor (ungefär) och skulle hämta ett, vilket jag gjort förut, men då var det någon jävla bitch som var där som inte ville ge mig ett. SUCK! Måste också köpa en ny kockmössa. Vettfan vart min tog vägen men den är väl på East, och vill inte gå dit bara för en mössas skull :$. Jag är fånig, I know. Men får väl ta en tripp till blåkläder efter skolan på måndag, det ligger ju ett i slakthusområdet. Frågan är om jag hittar bara, hahaha. Mitt lokalsinne är sämst..

Något annat jag måste köpa är en kalender till skolan, så jag kommer ihåg allt. Det här är ju min sista (hjälp!/hallelujah!) termin i skolan någonsin (om jag nu inte pluggar vidare, vilket jag starkt funderar på) så har massa datum som jag måste komma ihåg. Och jag vill faktiskt se till att göra mina läxor och plugga till alla prov och allt sånnt. Måste ju vara lite duktig nu ;). Måste också skriva upp när vi har projektmiddag och allt det, samt alla studentskivor (jag vet, synd om mig!) som jag måste gå på ;).

Tur att jag fyller år snart för även om jag fick rätt mycket pengar i julklapp samt studiebidrag och så så börjar plånboken gapa tomt. Fan vad duktig man är på att spendera pengar =/. Men en hel del gick faktiskt till min Ipod samt julklappar till andra. Och så nyårskläderna + en hel del annat onödigt som jag bara "var tvungen" att köpa. Och så krogen såklart. Ska bli bättre på min ekonomi!!

Nej nu ska jag glo runt på internet och lyssna på musik. Ska kanske även fortsätta packa. Flyttar den sista så nu håller jag på för fullt. Alla mina skivor, böcker och filmer är nerpackade men jag har alla kläder och sånnt kvar. Vill nog inte veta hur många lådor det blir tillslut. Fyller inte upp alla lådor för mycket eftersom det blir för tungt annars.

Så nyårslöften i år:

-Dricka mindre (man behöver ju faktiskt inte dricka för att ha roligt).
-Spara pengarna bättre.
-Bli modigare
(kan vara så jävla feg, men jag har tagit itu med en sak, det verkar bara inte bli något av det. Där får man för att man försöker...).



Nyår. Och tack Jonna för att du pallade med mig trots att jag var dyngrak ;)

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback