So many beautiful reasons, I have to be happy

(Natasha Bedingfield- Happy; http://www.youtube.com/watch?v=tTSgoXAXddk ).

Fin låt det där.

Jaha, grattis mig själv på 19-årsdagen!!

Mamma och Janne uppvaktade mig imorse med "frukost" (jag kan knappt äta på morgonen så det var en flaska iste och två små kanelgifflar) på sängen och paket. De innehöll:

*En stor fet flyttkartong med massor av städprylar. Flyttar ju om en vecka så önskade mig faktiskt allt sånt där :P.
*2000:-.
*Två biocheckar.
*Kokbok.
*Glas.

;). Så drog jag mig iväg till skolan. Fick då veta en fantastisk nyhet, läraren var sjuk!! Underbart, för jag hade inte gjort läxan, haha (A). Så jag, Danne, Carro, Sebbe med flera drog till cafeterian. Då började de sjunga för mig, och då började även en i personalen sjunga. Haha. Uppskattat? Nja. Är inte så förtjust i födelsedagssång.

Hade svenska och religion. På sistnämnada hade jag prov och det gick antagligen rent åt helvete. Usch =/.

Dagens Christoffer:

Jag (lämnar in provet): Varsågod. Trevlig helg!
Christoffer: Trevlig helg! Vänta, har du körkort?
Jag: Nej?

Undrar varför han frågade det? Hahaha. Får fråga på måndag :P. Han är ju som han är ;).

Så nu sitter jag här och svarar på grattissms och meddelanden på Facebook och Myspace, typ :P.

Igår var jag hos pappa och fick lite paket, i dem var det:

*500:-
*En biocheck
*Cyrano de bergerac (film)
*Madame Bovary (bok)
*Tess av D'Urberville (bok)
*Odysséen (bok)
*Varg-Larsen (bok)

Så nu har jag lite att läsa. Underbart :D.

Nej nu ska jag chilla. Ska ut ikväll och firas av Jonna och Sofie :).


Klicka för stor bild
Ja man kan ju tyvärr inte få lika snygga tårtor som den Ashlee Simpson-Wentz fick på sin 21-årsdag :P.

/Anna.

Kommentarer
Postat av: vicky

en vacker dag ska jag baka en sån tårta till dig=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback