Rip her to shreds

(Blondie- Rip her to shreds; http://www.youtube.com/watch?v=k_aH387Xa64 ) <33

Så ball låt med ballaste bandet Blondie :D. Boomkat har även gjort en cover på den, som kan höras i Mean Girls. Inte för att någon var intresserad men nu fick de få som läser detta veta i alla fall ;).

Hyfsat ohändelserik dag idag. Var tack och lov inte på så dåligt humör som jag trodde jag skulle vara heller, tur ;P.

Engelskan var boring, var astrött också. Sen hade jag som vanligt 3 timmars håltimme och lallade runt lite med annat folk som hade håltimme. Skönt att inte vara helt ensam i alla fall. Käkade lunch. Svenskan var väl inte så händelserik heller men läraren är ball. Sen hade vi sista lektionen, religion.

Kom för tidigt och satt och lyssnade på min älskade Edward (min Ipod, man kan ju döpa dem) och Christoffer (läraren) hörde musiken och kom fram:

Christoffer: Funky! Vad lyssnar du på?
Jag: Ehm.. jag tror inte du vet vem det är :P
Christoffer: Men säg ändå :O
Jag: En sångerska som heter Hilary Duff :P
Christoffer: Hilary Duff? Det vet jag vem det är ;).

Där ser man ;). Trodde faktiskt inte många över 30 visste vem det var, haha. Särskilt inte män. Ja jag var på positiv musik-humör idag eftersom jag kände mig lite smått nere. Försöker alltid lyssna på glad musik då så jag blir på bra humör, istället för att sitta och lyssna på musik som bara gör mig ännu ledsnare eller argare.

Sen hade min projektgrupp krismöte. Fyfan vad det där känns blä. Men vi får ta tag i allt nu och göra det bästa av situationen ^^.

Nu ska jag nörda mig med min Myspace. Vi hörs!


Världens sexigaste man (vad jag vet) Johnny Depp får idag pryda bloggen så jag blir på bra humör ;).

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback