Oh, you're so naive

(The Kooks- Naive; http://www.youtube.com/watch?v=jMO3iLq_kAU <3333333)

Tjoho.

Egentligen borde jag hitta på något roligare idag än att sitta här framför datorn. Med tanke på att det är sista lovdagen innan skolan börjar igen. Jag skyller på att det är kallt ute, och det är det faktiskt. Dock är det rätt kallt i denna lägenheten också =/. Hoppas min nya är något varmare :P.

Igår gjorde jag knappt någonting förutom att jag gick och handlade middag till mig själv. Jag har en känsla av att jag kommer leva på tortellini när jag flyttar hemifrån. Det är ju så sjukt gott, hahaha :D. Sen satt jag och kollade på Buffy the vampire slayer och bara myste. Ett tag sen jag såg avsnitten, dock kommer jag ihåg typ allt ändå.

Okej jag kommer seriöst inte på något mer. Men kanske har jag något roligare att säga imorgon. Vi hörs!


David Boreanaz och Sarah Michelle Gellar från Buffy the vampire slayer / Angel <333

/Anna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback