My mistakes were made for you

(The Last Shadow Puppets- My mistakes were made for you; http://www.youtube.com/watch?v=wtAfZcax7uU ) <333.

Go' kväll.

Den här dagen har mestadels känts så otroligt onödig.

Först av allt när jag var hos Blåkläder innan skolan så hade de inga kockmössor utan skulle "få in vilken dag som helst". Jaha, nämen så bra, jag har kök imorrn!!! Min kockmössa råkade nämligen försvinna under praktiken. Har ingen aning alls var den tog vägen, haha. Och min vita svampmössa är nerpackad i någon låda, + jag tror inte jag kommer få ha den. Så vad fan ska jag göra imorrn? BLÄ!!

Måste dit tidigare och leta upp syster och kolla om jag får jobba också, vet ju inte om provet är klart. Med min otur så kommer det antagligen inte vara så =/.

I alla fall. Så gick jag till skolan och lodade runt lite, pratade med folk mm. Så gick vi upp till lektionssalen och möts av att vi inte ska ha ämnet den här terminen. Jaha, tack så mycket för att ni inte säger något i förväg då. Mewh!

Så vi satte oss i entrén och glodde på folk, sen så förflyttade vi oss till uppis och väntade på att projektmötet skulle börja. Gick upp och hade mötet, nu har i alla fall stenen börjat rulla smått lite igen, vår grupp hade nämligen inte alls kommit någon vart (A). Provmatlagning på söndag hos Rebecka i alla fall..

Gick ner till omklädningsrummet, möter Simona som säger att vi inte har någon estetisk verksamhet. Kontrollerar detta. Men det stämde så ja det var bara att ta på sig jackan och gå hem. Visserligen väldigt mycket skönare att sluta två timmar tidigare. Men jag menar att gå till skolan för en halvtimmes möte?!? Känns ju VÄLDIGT nödvändigt (sarkasm). Även om vi bestämde lite saker så kändes det ändå onödigt.

Åkte hem. Duschade och chillade. Sen åkte vi hem till Alex, Diana och Mercedes som fyllde 3 år =). Hon fick väldigt mycket paket ;P. Kom precis hem därifrån.

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik, men vi hörs!


Snygge Alex Turner från två av mina favoritband Arctic Monkeys och The Last Shadow Puppets <33333333333

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback