Maybe it's my sweetest pain

(Haylie Duff- Sweetest pain; http://www.youtube.com/watch?v=cWOg4bEwWcY ) <3.

Trevlig och trallig låt det där, med Hilary Duff's storasyster Haylie ^^.

Vaknade nyss från en lång powernap och bestämde mig för att blogga lite.

Började med att jag somnade jättesent inatt. Ingen aning om varför direkt men jag har ju en tendens till att sova lite konstigt ibland. Plus ibland är det omöjligt att stänga av huvudet från tankarna. Suck.

Men lyckades pallra mig upp i mörkret och ta mig till skolan för terminens första engelskalektion. Läraren var naturligtvis lika charmig som vanligt, host. Höll på att somna när hon spelade upp ett band också. Sånna där jävla lyssningsband är alltid jättetråkiga att lyssna på i för sig ;P.

Efter det svenska. Väldigt mycket roligare. Älskar engelska också, men bara när jag har den andra läraren på måndagar, hon är bättre, och hon favoritserar inte, vad jag märkt i alla fall. Jaja. Fick ett tjockt häfte inför nationella av Mårten, trevligt, hrm ;). Sedan började man anteckna lite modernism.

Lunch. Anna var hungrig, väldigt hungrig, haha :D. Så jag åt t.o.m det sega köttet i små bitar. Potatismoset var gott i alla fall ^^. Satt och garvade åt ingenting med Fanny och Hanna också för den delen.

Kom precis i tid till religion. Christoffer var på sitt vanliga charmhumör. Haha. Vi började snacka hinduismen. Jag älskar religion eftersom han går igenom väldigt intressant om allting, inte bara "och då skapade.." blabla utan intressanta historier och sånt :P.

Slut på skola för min del. Så jag åkte hem och la mig och kollade på Buffy, ett avsnitt där Shawn Pyfrom som spelar Andrew (Bree's son) i Desperate Housewives är med. Han är typ 10 där och spelar ett skitläskigt litet spöke typ. Haha. Och sen somnade jag, eftersom jag hade fått brist på sömn.

Nu är det helg i alla fall. Ska ut ikväll och bränna mina sista slantar ^^. Får chilla och ladda upp nästa helg för fredagen nästnästa helt enkelt  ^_*.


Vet inte om jag kommer komma ihåg detta eller ens skriva imorrn så jag säger det nu: R.I.P Farmor som togs ifrån oss 10/1-2004. Att det redan har gått fem år är helt galet :(.

/Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback