Living on my own

(Queen- Living on my own; http://www.youtube.com/watch?v=edzN9zKYQhI ).

Tja!

Ja. Nu är jag äntligen inflyttad i nya lägenheten. Fan vad skönt!! Har en del ouppackat fortfarande men jag har faktiskt tagit itu med det värsta, tycker jag då ;). Men kläderna och skivorna är kvar. Och alla lådor med städ och köksprylar också. Mamma packade säkerligen på mig alldeles för mycket, som vanligt.

Janne fixade upp tvn och datorn på en gång. Haha. Viktigaste prylarna ju, förutom sängen förstås :D. Så nästa helg tänkte jag ha inflyttningsfest. Inte någon stor sådan dock, det skulle inte få plats även om jag bor i en tvåa :P.

I torsdags-fredags var man på kryssning. Det var till slut Jonna, Sofie, Emma, Jenny, Linda, Hanna, Fanny, Alex, Kate, Elias, David, Jonathan, Simona, Rasmus, Matilda, Amine, Stefan och Gustav som åkte. Kan ha glömt någons namn nu. Jag hängde dock tillsammans med Jonna och Sofie mestadels. På kvällen förade vi i en bar där en trubadur spelade. Han var bra, och han drog massor med tråkiga sexskämt, som man skrattade åt. Som när han sjöng Summer of 69 och sjöng My favoutite position is the 69 istället. Haha. Han diggade oss som fan, dock kallade han oss alcoholics (A). Sen hittade vi till dansgolvet och där var de andra också :P. Dansade och drack och hade trevligt hela natten. Massa killar som kom och pratade med en också ^_*. En del fylledrägg fanns det förstås också, särskilt dagen efter. Jag ska egentligen inte säga något som var rätt lullig när jag klev av båten. Så blir det när man dricker sju återställare :D.

Ikväll ska jag göra nada. Bara kolla film. Ska ta en tur ner till mataffären precis mitt över gatan som är öppen till tolv bara. Sånnt är bra ;).

Känner att jag håller på att bli sjuk, fan också =/. Det FÅR inte hända.


Robert Pattinson och Kristen Stewart. Bilder på lägenheten kommer.. någon gång. Och möjligen från kryssningen. Orkar bara inte just nu.

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback