I'm the queen of apology

(The Sounds- Queen of apology; http://www.youtube.com/watch?v=kNxDhpD7tg0 ) <33.

Hade egentligen tänkt skriva igår men något var knas med sidan så det gick inte ens att skriva. Skumt.

Har precis duschat och klätt på mig. Ska snart iväg och skriva kontrakt på lägenheten som jag flyttar till om 16 dagar. Räknar ner för fullt :D. Bara 8 dagar tills jag fyller år också ;). 19 är i för sig rätt onödigt men man får i alla fall anledning att fira lite :D.

Blev aldrig någon skola för mig igår. Känns ju jättebra men vad ska man göra när man dels inte kunnat sova ordentligt och sen har jag faktiskt ingen mössa än heller. Inte helt mitt fel eftersom jag faktiskt varit och försökt köpa en. Bara mitt fel att jag lyckades vara så jävla dum och glömma den ^^. Jaja, skulle bara varit tournant igår har jag för mig, så det känns ändå rätt lugnt.

Idag har jag konditori vid halv två. Jag tror fanimej inte jag hinner gå på mötet, åka till Blåkläder och kanske köpa en mössa och hinna till lektionen i tid. Mötet lär ju ta åtminstone en timme? Får väl se helt enkelt..

Annars får jag helt enkelt ta och anstränga mig som fan de sista lektionerna. Egentligen har jag bara missat en lektion eftersom vi har en extravecka med det här schemat. Så bara jag går på resten kan jag ju inte få IG?

Fan måste fixa engelskan till imorrn också. Annars är min lärare inte nådig. Jag har typ IG-varning av den tanten. Jag vet att provet gick asdåligt förra terminen men försök själv lyckas när tågen är försenade så man kommer en halvtimme försent OCH så ska man ha nationella svenska direkt efter och är helt ihjälstressad för det. Bläblä. Men får skriva ihop något senare idag. Tänker INTE gå ut med IG i engelska b!! Vill ha VG :D.

Äh. Vi hörs imorrn eller när jag har något mer att skriva ;).


Världens bäste Robbie Williams i brist på nya bilder på mig själv :D

/Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback